About

Benvinguts a Huevos con bacon, de carles Yagüez. Yagüez. Amb i grega, dièresi i acabat en zeta.

Sóc un paio enganxat a la VIDA.
..perquè si digués que estic enganxat a la farlopa i a l’heroïna, quedaria força malament.

Aquest és el meu blog, on podreu trobar.. de tot: comentaris, crítiques, reflexions, ressenyes, cròniques, propostes, textos, guions, relats, mixtapes.. res de nou, vaja.

Guionista que no escriu, vaig estudiar a l’ESCAC. Em vaig passar els dies d’universitat a casa pensant que hauria d’escriure guions. Aquests guions, mai van ser escrits. Ni una sola paraula. Sóc un procrastinador professional.

He tocat en dos grups, The Bulimia Project i els Leaving Room, amb qui de tant en tant encara fem soroll.

Formo part de dublab.es, seu a Barcelona de dublab.com, una ràdio online de Los Angeles per a la que realitzem un programa en directe tots els dilluns de 19h a 21h.

And last but not least, agraïments:

Primer, a Nuria Vidal, qui ja a l’ESCAC em va dir que hauria de tenir un blog amb les meves crítiques i escrits. A Sergi Belbel, qui va arribar quan no era capaç ni d’escriure una sola línia i gràcies als seus jocs, em va resultar fàcil a més de divertit. A Sergi Sánchez, del que vaig apendre moltíssim però no se’m va enganxar res, a Jaume Macià i la seva clarividència pràctica i a Juanjo Caballero per la seva erudició sense límits.

Al Cristian i a la Mur, les meves patates fregides, complement ideal que han decidit acompanyar-me i col·laborar en aquest greixós viatge.

Benvinguts al festival del colesterol!

cY

header.png


Bienvenidos a Huevos con bacon, de carles Yagüez. Yagüez. Con i griega, diéresis y acabado en zeta.

Soy un tipo enganchado a la VIDA.
..porque si dijera que estoy enganchado a la farlopa y a la heroína, quedaría bastante mal.

Este es mi blog, donde podréis econtrar.. de todo: comentarios, críticas, reflexiones, reseñas, crónicas, propuestas, textos, guiones, relatos, mixtapes.. nada nuevo, vaya!

Guionista que no escribe. Estudié en la ESCAC. Me pasé los días de universidad en casa pensando que debería escribir guiones. Esos guiones, nunca fueron escritos. Ni una sola palabra. Soy un procrastinador profesional.

He tocado en dos grupos, The Bulimia Project y los Leaving Room, con los que de vez en cuando todavía hacemos ruido.

Formo parte de dublab.es, sede en Barcelona de dublab.com, una radio online de Los Angeles para la que realizamos un programa en directo todos los lunes de 19h a 21h.

And last but not least, agradecimientos:

Primero, a Nuria Vidal, quien ya en la ESCAC me dijo que debería tener un blog con mis críticas y escritos. A Sergi Belbel, que llegó cuando no era capaz ni de escribir una sola línea y gracias a sus juegos, me resultó fácil además de divertido. A Sergi Sánchez, del que aprendí un montón y no se me pegó nada, a Jaume Macià y su clarividencia práctica y a Juanjo Caballero por su erudición sin límites.

A Cristian y a Mur, mis patatas fritas, complemento ideal que han decidido acompañarme y colaborar en este grasiento viaje.

¡Bienvenidos al festival del colesterol!

cY

Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s